Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation
Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation

مراحمت به مدت20 ثانیه

باور کنید لطفا

ساعت شش و ده دقیقه بیست و سوم اردیبهشت بعد از ظهر یک تماس بمدت ۲۰ ثانیه موجب قطع تلفن این جانب بمدت سه ماه شد

هم مخابرات ضرر کرد هم حوصله من سر رفت هیچ مرجعی هم برای استیناف نیست

------------------

سلام با همه توانی که بشود ان را به تشکر تبدیل کرد

درود با همه وجودیکه بتوان دوست داشت رضای عزیز را که بسیار به من محبت کرده همیشه مشتاق دیدار تو دوست عزیز بودن نعمتی بزرگ است برای من

-------------------------

سلامی به سادگی یک گل به دوستم مهرداد

مهرداد خان امیدوارم که نوشته هایم را دنبال کنی تا بتوانم برایت بنویسم که نهایت هدف هر حرکتی کجا میتواند باشد. و در این میان باور ما کجای کار است

با تقدیم احترام به کلیه مراجعین به این وبلاگ  بعرض میرسانم تمام نوشته های من بدون منبع بوده و از تراوشات مغز خودم هست اما رنگین کمانی خواهد بوداز مطالعات

انجام شده خودم .من مخالف هیچ حرکتی نیستم و موافق آنها هم نیستم دقیقا هیچ اعتقادی ندارم چون کلمه اعتقاد در برابر آنچه که بین من وخدا وجود دارد کافی نخواهد بود

من فقط به مسائل اساسی جهان هستی یقین دارم  یقین  یقین

اعتقاد برپا دارنده ظالمان است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.