Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation
Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation

هدیه برای رضا

شاید کمی لوس به نظر بیایداما من بشدت احساس دوستی نسبت به رضا موسوی دارم

رضا جان همیشه بشکل دریای نجیب و مواج در جای جای ذهن من تجسم پیدا میکنی

من در انتظار روزی هستم که در قلل مرتفع زندگی زمان کافی پیدا کنی تا اینکه من وتو اینقدر بحث و گفتگو بکنیم که خروسک بگیریم

یک اعتراف ساده-معنی و جهت تلون را فراموش کرده ام

یک خبر خوش-دوست بسیار با صفائی بنام مهرداد بزرگ...از نظر فنی مرا پشتیبانی میکند

یک خبر جدید سایت toonal3هم بعله اما برای فارسی کردنش مشکل دارم

یک درخواست ادرس ای میل خودت را به naval_mhsعنایت فرما

سایت های قبلی من زرشک داده اند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.