Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation
Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation

مشکل در بلاگفا

درود بر شما---دو روز است که بلاگفا باز نمی شود---چه شده؟

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 19 آبان 1401 ساعت 00:05

سلام
من راستش امشب با مشکل شبیه شما مواجه شدم
ولی پیام آپدیت میداد کمی با تنظیماتش کار مردم درست شد

بشما پیشنهاد میکنم یک کانال در تلگرام بسازید
و مطالب وبلاگتان را با سرعت منتقل کنید به اون کانال
و یا حداقل به این وبلاگ جدید منتقل کنید

درود بر شما---ممنون از محبت جنابعالی--نوشته های اساسی را در کامپیوترم دارم فقط پیامهای مناسبتی و...ممکن است از دست برود

رویا دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 22:30

چرا پست های شما انگلیسی هست؟؟!؟

درود بر شما---مثلا خواستم یک وبلاگ انگلیسی هم داشته باشم.ولی چون موفق نبود از سال 99فعالیت نکردم--بلاگفا را چکار کنم-ظاهرا شما دارید که پیام مرا خواندید--لطفا راهنمائی کنید

رویا دوشنبه 16 آبان 1401 ساعت 22:22

سلام

شب شما بخیر
من وبلاگ شما را دارم
الان بش سر زدم
وبلاگ شما سر جلسه
بنظرم نگران نباشید

من به مدیریت بلاگفا دسترسی ندارم .نمیدانم چرا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.