Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation
Archives    آرشیو

Archives آرشیو

This blog is the archive of my old blog - I am recently publishing articles in English translation

رهیافت1

ادامه مطلب

 

 درفرهنگ کشاورزی نشانه ها و گزینه هایی وجود

دارد.که با شناسائی آنها شاید بتوانیم .آسانتر، از این

فرهنگ، عبور کنیم. شاید در ابتدا لازم بود که من به

چگونگی عبور و نیاز به این عبور، می گفتم .اما

چون این یک انتخاب است  که باید توسط خودِ شخص

صورت پذیرد. من نیازی به شرح، احساس نکردم.

یکی از شاخصه ها که در فرهنگ کشاورزی، زیاد

مورد توجه است کلمه و مفهومِ مربوط به (بزرگ)

است و در بیشتر موارد هم کلمه بزرگ با(تر- و- ترین)

همراه شده است. مثال می زنم، شایع است که خیابان

ولیعصر، بزرگ ترین خیابان خاور میانه است. این

معنا خیلی خوشایندِ مردم است. و گاه و بیگاه از ان ها

می شنویم . بدون این که به مسائل زیر حتی

 لحظه ایی بیندیشیم

در خیابان ولیعصر چند موزه وجود دارد؟

======چندگالری هنر

======چند سینما

======چند تئاتر

=====چندپارک

======چند مدرسه عالی

======چند دانشکده

=======چند میدان

=======چند مجسمه

=====چند مسجد

=====چند بیمارستان

لازم به توضیح است منظور من داشتن آمار در باره

ادامه دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا جمعه 18 فروردین 1402 ساعت 06:37 http://deleman66.blogfa.com

سلام سال نوبرشماوخانواده محترم میارک سالی سراسرآرامش وامنیت همراه بادلخوش برایتان آرزومی کنم
ازمطلبتون به این برداشت روداشتم که شایدمامسائل اطراف خودراسطحی می نگرییم وبه عمق وقایع توحهی نداریم

درود بر شما--ممنون از حسن استقبال شما--بیشتر انتقاد به نگرش در فرهنگ کشاورزی هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.