ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
ادامه مطلب
تا کنون ثابت شده که فرهنگهای غالب- فرهنگهای ضعیف وپائین دستی را از بین می برند
نمونه اش در همین کشوراست که فعلا زبان فارسی در مملکت غالب است وحکومت هم در
تمام مدارس همین زبان را تدریس می کند . فارغ ازاین که تدریس زبان فارسی، چه بلائی
سر سایر فرهنگها وزبانها میاورد. خب فرهنگ غالبِ جهانی هم، در حال نابودی فرهنگها و
خرده فرهنگهای جهان است. و من شخصا هیچ دلیلی برای مقابله با این حرکت جهانی
نمی بینم.دلسوزان مذهبی و آنان که می اندیشند مذهبشان ودینشان در خطر است
باید حتما فکری، بکنند. و در راهِ تزکیه وترمیم عقاید خود بکوشند و سعی کنند با بروز آوری
اعتقادات خود با حرکت جهانی، هماهنگ شوند .اصرار و پافشاری جهت نگهداری عقاید کهنه
همان نتیجه را دارد که ممنوعیت درس خواندن دختران داشت همان نتیجه را می دهد که
ممنوعیت ویدئوداشت بهمان جا می رسیم که ناگزیر می شویم به رای دادن بانوان تن بدهیم.
تا آنجا که می دانم دین اسلام هرگز به ایستائی و تحجر سفارش نکرده وآخوندها باید بدانند
که تاوان کم کاری و توقف ایشان را نباید مردم بدهند .طی صد سال گذشته چرا این همه
مدارس علمیه، سعی نکردند نسبت به امروزی کردن باورها مطالعه و اقدام کنند و مدتهاست
که موضع ایشان دربرابر هر پدیده جدیدی انفعالی بوده و شکست خورده اند من بدلایل زیادی
از شکست ایشان خوشحال نیستم ولی ادامه عقب ماندگی ها کم کم دارد بقیمت رها کردن
اصل دین تمام می شود. از طرفی چرا مردم وروشنفکران هیچ عکس العملی نسبت به این
عقب ماندگی اعتقادات نشان...
ادامه دارد
با سلام
ورودتان راه وب ام خوشامد می گویم::